Des de final d’agost, els seus clients il·licitans compten amb eixe servici, que ja està disponible en més d’una dotzena de poblacions alacantines.
Consum amplia la seua tenda online a Elx, i així arriba a una població de més de 212.000 clients potencials. Des de final d’agost, els seus clients il·licitans compten amb eixe servici, que ja disfruten en una dotzena de poblacions alacantines i continua en expansió. Este servici serà gratuït per a les compres online d’Elx, sense compra mínima, fins al 30 de setembre. A més, s’entregaran en bosses de paper reciclat aptes per a l’alimentació, ja que Consum va eliminar les bosses de plàstic d’este servici a final de juny de 2018.
A la província alacantina, la tenda online de Consum ja estava disponible a la ciutat d’Alacant des de maig de 2017, així com per a les localitats de Mutxamel, Sant Joan d’Alacant, el Campello i Sant Vicent del Raspeig; i, des de juny d’enguany, a Benidorm, l’Alfàs del Pi, la Nucia, Polop de la Marina i Xirles. La tenda online ha sigut ben acollida pels socis-clients alacantins, amb una taxa de repetició superior al 38%, i ha duplicat el nombre de comandes en poc més d’un any.
Actualment, la Cooperativa dona servici d’e-commerce en més de 60 poblacions de les àrees metropolitanes de València i Alacant i a Barcelona capital, Badalona, l’Hospitalet de Llobregat i Sant Adrià dels Besòs, Santa Coloma de Gramenet, Cornellà, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern, Sant Joan Despí i Sant Feliu de Llobregat. En 2017 va aconseguir una facturació de 7,5 milions d’euros i va generar 160 llocs de treball especialitzats. La Cooperativa preveu continuar l’expansió del seu comerç electrònic a altres zones els pròxims mesos.
Les mateixes ofertes i descomptes on i off
Els clients poden accedir a 9.000 referències, entre productes frescos al tall i en safata i varietat de marques, i a més compten amb tots els descomptes i “cheque-crece” acumulats per al compte de cada soci-client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma. A més, es pot planificar tant el dia com l’hora d’entrega de la compra online, triant en franges d’una hora, amb despeses d’enviament gratuïtes per compres superiors a 60 €.
Per a garantir el millor servici, el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la seua data de caducitat.