Coincidint amb el primer aniversari del seu e-commerce, la Cooperativa inicia la venda de productes per Internet a Barcelona
La tenda online de Consum celebra el primer aniversari, present en 32 poblacions de l’àrea metropolitana de València i Alacant, incloses estes dos ciutats, i amb la creació de 160 llocs de treball especialitzats per a la preparació de les comandes: 82 a la província de València, 24 a la d’Alacant i, ara, 54 llocs de treball a Barcelona capital.
A través de la tenda online de Consum, els clients poden accedir a 9.000 referències, entre productes frescos al tall i en safata i una varietat de marques; a més, es pot planificar tant el dia com l’hora d’entrega de la compra en línia, triant en franges d’una hora. Per a garantir el millor servici, el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte més adequat i tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la data de caducitat.
Que bo arribar a més gent!
Coincidint amb el primer aniversari de la tenda online, Consum ha iniciat hui el servici de venda per internet (www.tienda.consum.es) a la ciutat de Barcelona. El nou supermercat online de la ciutat comtal, que ha permés la creació de 54 nous llocs de treball, orientats a gestionar i preparar comandes, oferix als clients una experiència de compra fàcil, ràpida i segura. El portal està organitzat per categories i permet buscar directament per nom de producte, cosa que facilita el procés de compra al client. A més, compta amb un sistema de pagament totalment segur que garantix la protecció de dades dels usuaris, els quals rebran un codi de seguretat del seu banc que hauran d’introduir en el moment del pagament.
La Cooperativa té previst continuar l’expansió de la tenda online a altres zones els pròxims mesos.
Que bo tindre les mateixes ofertes i descomptes!
Tots els avantatges de comprar en el supermercat físic es mantenen en la tenda online de Consum, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma, per la qual cosa es manté l’oferta personalitzada de cada soci-client i s’hi apliquen els mateixos descomptes i “cheque-crece” que en el supermercat físic.