• La Cooperativa celebra el primer aniversari d’este servici a Alacant amb una facturació de quasi un milió d’euros, superant les 10.000 comandes i amb un tiquet mitjà de més de 91 €.
• Consum ha realitzat tallers per a explicar els avantatges de la compra online a socis-clients majors de 65 anys.
Consum celebra el primer aniversari de la seua tenda online a Alacant amb una taxa de repetició del 70%, o el que és el mateix, que 7 de cada 10 usuaris d’este servici repetixen. Després d’un any, ha registrat una facturació de més de 912.700 euros, superant les 10.000 comandes, amb un tiquet mitjà de més de 91 euros. A la província d’Alacant, està disponible a poblacions com Mutxamel, Sant Joan d’Alacant, el Campello i Sant Vicent del Raspeig, a més d’Alacant capital.
Actualment, la tenda online de Consum dóna servici a més de 50 poblacions de l’àrea metropolitana de València i Alacant i a Barcelona capital, Badalona, l’Hospitalet de Llobregat i Sant Adrià de Besòs. Per este motiu es van crear 160 llocs de treball especialitzats durant 2017.
Formació al consumidor
Com a empresa socialment responsable, preocupada per la formació al consumidor, Consum ha volgut celebrar este primer aniversari amb tallers per a explicar als seus socis-clients, majors de 65 anys, els avantatges de fer la compra online.
Esta activitat ha consistit a explicar la usabilitat de la tenda online: aprofitar les ofertes, navegar per les diferents categories d’aliments, on es poden trobar les propietats nutricionals de cada producte i com se sol·licita la preparació dels aliments a les seccions de carnisseria, pescateria i xarcuteria, a més de la seguretat en la navegació.
Que bo tindre les mateixes ofertes i descomptes!
Tots els avantatges de comprar al supermercat físic es mantenen en la tenda online de Consum, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma, per la qual cosa es manté l’oferta personalitzada de cada soci-client i s’apliquen els mateixos descomptes i “cheque-crece” que al supermercat físic.
A través de la tenda online de Consum, els clients poden accedir a 9.000 referències, entre productes frescos al tall i en safata i varietat de marques; es pot planificar tant el dia com l’hora d’entrega de la compra online, triant en franges d’una hora; i, a més, les despeses d’enviament són gratuïtes per compres superiors a 60€.
Per a garantir el millor servici, el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la data de caducitat.