Amb esta ampliació, ja són 30 les localitats que poden accedir a les 9.000 referències del supermercat en línia, a més de València i Alacant capital
Des de mitjans de juny, 13 municipis valencians disposen ja de la tenda en línia de Consum per a realitzar les seues compres, aconseguint una població de més de 300.000 potencials clients.
Es tracta de les localitats de Bétera, L’Eliana i San Antonio de Benagéber a El Camp del Túria; Paterna, La Canal, Aldaia, Alaquàs i Torrent a L’Horta Oest i Godella, Rocafort, Moncada, Massarrojos i Alfara del Patriarca de L’Horta Nord.
La Cooperativa continua amb el pla d’expansió del seu supermercat en línia, disponible per a una trentena de localitats valencianes i alacantines, a més de per a València i Alacant capital, que compten amb este servici des d’octubre de 2016 i abril de 2017, respectivament. Es tracta de les localitats valencianes d’Alfafar, Sedaví, Benetússer, Mislata, Benimàmet, Burjassot, Xirivella, Picanya, Tavernes Blanques, Alboraia i Paiporta i les alacantines d’El Campello, Sant Joan d’Alacant, Mutxamel i Sant Vicent del Raspeig.
Nous llocs de treball
Consum té previst contractar a 150 persones en 2017 per a la seua tenda en línia, segons va anunciar el director general de la Cooperativa, Juan Luis Durich, durant la presentació de resultats el passat mes de maig. Des que es va estrenar la tenda en línia, s’ha contractat a 40 persones específicament per a gestionar i preparar les comandes.
L’objectiu és garantir el millor servici, triant sempre el producte més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la seua data de caducitat.
En el supermercat en línia de Consum els clients poden accedir a 9.000 referències, entre productes frescos al tall i en safata i varietat de marques, comptant, a més, amb la comoditat d’accedir a tots els descomptes i ‘cheque-crece’ acumulats per al compte de cada soci-client, a través del programa de fidelitat Món Consum. A més, es pot planificar tant el dia com l’hora d’entrega de la compra en línia, triant en franges d’una hora.