Els més de dos milions de socis-clients de la Cooperativa aporten el 75% de les vendes totals
València, 29 de decembre de 2014-. Consum ha repartit als seus socis-clients 21 milions d’euros en xecs regal en el seu domicili durant l’últim any, més de 100 milions en els últims 6 anys. El xec regal que Consum envia mensualment als seus socis és una de les iniciatives millor valorades del programa de fidelització Món Consum. Els socis-clients de la Cooperativa aporten el 75% de les vendes totals. Els descomptes reflectixen la bona evolució del programa que, durant els últims 12 mesos, ha repartit més de sis milions de xecs regal. Este s’adapta als hàbits de compra de cada client, millorant el model de relació de l’organització amb els seus més de dos milions de socis-clients, que són socis de la Cooperativa, participen en la seua gestió i que, a més a més, fan de Consum la cooperativa amb més socis consumidors d’Espanya. Món Consum, molt més que un programa de fidelitat El programa de fidelitat de Consum recolça la seua aposta per una experiència de compra diferent, amb informació nutricional, possibilitat d’elecció i estalvi des de la primera unitat. En este sentit, des de fa un any els socis-clients de la Cooperativa compten amb un portal exclusiu online que amplia els avantatges comercials del programa. En Món Consum (www.consum.es/mundoconsum) els socis-clients poden consultar les seues ofertes personalitzades, els cupons descompte, una llista de la compra estalviadora, el xec regal, així com veure i modificar les dades personals i l’històric de compres, accedir a comunitats exclusives o planificar els seus menús setmanals, entre altres.
A més, Consum també compta amb l’aplicació Món Consum, especialment dissenyada per a dispositius Smartphone, que té com a objectiu facilitar la compra als clients, proporcionant-los informació actualitzada a l’instant. En este sentit, Món Consum és una eina molt còmoda a l’hora de fer la compra, ja que permet portar les llistes sempre en el mòbil. El client pot consultar en tot moment les ofertes vigents en la seua tenda habitual, quins són els seus productes Cheque-crece, l’oferta diària i les ofertes especials. A més, també incorpora un localitzador de supermercats per geolocalizació, calculant quin és l’establiment més pròxim a la situació de l’usuari. La nova aplicació Món Consum pot descarregar-se de forma gratuïta en Google Play i Apple Store.