Localitats com a Sueca, El Perelló, Mareny de Barraquetes, Cullera, Corbera, Llaurí, Favara i Riola, entre altres, disfruten ja d’e-commerce
La tenda online de Consum continua ampliant el seu servici per la comarca de la Ribera Baixa de València, arribant a poblacions i pedanies com a Sueca, El Perelló, Mareny de Barraquetes, Mareny de Vilches, Les Palmeres, Cullera, Mareny de Sant Llorenç, Fortaleny, Corbera, Llaurí, Favara i Riola, i abasta una població de 59.000 clients potencials. El e-commerce de la Cooperativa tambén está disponible per les urbanizacions de Cullera, com Platja del Rei, Sol, Mar i Naranjos, Dosel, Faro, Brosquil, Estany i Marenyet.
Consum va desembarcat per primera volta a la Ribera al gener de 2019, amb la arribada a poblacions com Alzira, Algemesí, l’Alcúdia, Alginet, Carlet, Benimodo, Guadassuar, Albalat de la Ribera, Benicull, Polinyà del Xúquer, Sollana, Benifaió, Almussafes i El Romaní, abastant una població de més de 153.000 clients potencials.
Actualment, la Cooperativa oferix tenda online a més d’un centenar de poblacions de les províncies de València, Alacant i Barcelona, així com a Almeria capital, Castelló de la Plana i Almassora. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.
Des que es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, s’ha anat millorant el disseny per a donar-li prioritat al mòbil, s’han inclòs bàners per categories i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A més, es pot consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra
o triar en quina compra volen bescanviar descomptes.
Els mateixos descomptes on i off
La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els que destaquen, els aliments frescos al tall, com a carn, peix i xarcuteria. Els clients poden accedir també als productes frescos en safata i varietat de marques, i a més compten amb tots els descomptes i ‘Mis favoritos’ (antics “cheque-crece”) acumulats per al compte de cada soci-client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.
Per a garantir el millor servici, la comanda online es prepara des del propi supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la seua data de caducitat.