La Cooperativa ja oferix este servici a més de 70 poblacions de València, Alacant, Barcelona i Almeria i continua en expansió
Consum amplia la seua tenda online a Castelló i arriba així a una població de 169.500 clients potencials, amb unes 9.000 referències i descomptes automatitzats. Este servici serà gratuït per a les compres online de la capital de la Plana, sense compra mínima, fins al 7 de gener de 2019. A més, s’entregaran amb bosses de paper reciclat aptes per a l’alimentació, ja que Consum va eliminar les bosses de plàstic d’este servici a finals de juny de 2018.
Des del mes de setembre passat, quan la Cooperativa va ampliar el seu servici d’e-commerce a Elx, Consum ha anat expandint la seua compra online a quasi una desena de poblacions més, entre les quals es troben Emperador i Llíria a la província de València, i Torrellano, Crevillent, la Vila Joiosa i Finestrat a Alacant. Actualment, la Cooperativa dona servici d’e-commerce en més de 70 poblacions de les províncies de València, Alacant i Barcelona i també a Almeria capital.
Segon aniversari
La tenda online de Consum continua millorant resultats i funcionalitats, quan es complixen dos anys des de la seua posada en marxa a València, duplicant el nombre d’usuaris fins a superar els 11.000, així com el nombre de comandes, amb una taxa de repetició superior al 38%, uns 35 articles de mitjana i un tiquet mitjà superior als 85 €. També s’ha millorat el disseny per a donar prioritat al mòbil, s’han inclòs bàners per categories i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A més, ara es poden consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra i també triar en quina compra bescanviar descomptes.
En 2017 va aconseguir una facturació de 7,5 milions d’euros i va generar 160 llocs de treball especialitzats. La Cooperativa preveu continuar l’expansió del seu comerç electrònic a altres zones els pròxims mesos.
Les mateixes ofertes i descomptes on i off
Els clients poden accedir a 9.000 referències, entre productes frescos al tall i en safata i varietat de marques, i a més compten amb tots els descomptes i “cheque-crece” acumulats per al compte de cada soci-client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma. A més, es pot planificar tant el dia com l’hora d’entrega de la compra online, triant en franges d’una hora, amb despeses d’enviament gratuïtes per compres superiors a 60 €.
Per a garantir el millor servici, el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la seua data de caducitat.