El Grup Cooperatiu Cajamar i Consum han firmat hui un conveni de col·laboració per a impulsar l’activitat comercial dels més de 200 establiments de la xarxa de supermercats franquiciats Charter a la Comunitat Valenciana, Catalunya, Aragó, Múrcia, Castella-La Manxa i Andalusia. El director territorial de Cajamar, Francisco González, i el director financer de Consum, Amadeo Ferrer, han subscrit este acord que permetrà que els franquiciats de Consum pertanyents a la xarxa Charter tinguen accés a un conjunt de productes i servicis en condicions preferents que afavorisca el desenvolupament de la seua activitat i els facilite poder realitzar noves inversions per a modernitzar les seues instal·lacions. Francisco González ha destacat que “gràcies a este acord, els supermercats de la xarxa Charter tindran accés a línies de finançament especial que afavoriran el seu desenvolupament empresarial i comercial, fet que, conseqüentment, repercutirà en una oferta més competitiva i avantatjosa per als clients”. Per la seua banda, Amadeo Ferrer, ha destacat que “este conveni és una prova més de l’aposta clara de Consum per la franquícia com a fórmula d’integració i col·laboració amb els xicotets empresaris emprenedors, ja que, a més de facilitar la implantació d’un supermercat en poblacions en què, per les seues dimensions, no podria instal·lar-se un supermercat propi, ara es facilita als franquiciats una sèrie d’instruments de finançament en condicions preferents que els ajudarà, sens dubte, a millorar el seu propi negoci i, als que encara no són franquiciats, a apostar per la franquícia de Consum, fet que redundarà en dos fets crucials en estos moments: la creació d’ocupació i la millora global de l’economia local”.
upermercado, pero que necesitan una buena instalación a su medida donde realizar sus compras diarias. Consum cumple de esta forma con su misión social como Cooperativa: estar siempre cerca del consumidor
La xarxa de supermercats Charter, estesa per tot l’arc Mediterrani, se centra en poblacions mitjanes, zones turístiques i barris urbans de les grans ciutats. El perfil d’estos establiments és el d’un supermercat familiar, d’entre 200 i 500 metres de sala de vendes.
Amb la franquícia Charter, Consum presta un servici a les xicotetes poblacions i barris urbans que no disposen de població suficient per a la presència d’un gran supermercat, però que necessiten una bona instal·lació a la seua mesura on realitzar les seues compres diàries. Consum complix d’esta manera amb la seua missió social com a Cooperativa: estar sempre prop del consumidor.