Els establiments franquiciats podran accedir a productes i servicis amb condicions avantatjoses per a afavorir la seua activitat
València, 30 de març de 2015-. La Cooperativa Consum i el Banc Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) han signat un conveni de col·laboració per impulsar l’activitat comercial dels més de 200 establiments de la xarxa de supermercats franquiciats Charter, estesa per tot l’arc mediterrani. El director financer de Consum, Amadeo Ferrer, i el director regional est de BBVA, Francisco Pla, han subscrit este acord que permetrà que els franquiciats de Consum, per mitjà de la xarxa Charter, tinguen accés a un conjunt de productes i servicis en condicions avantatjoses que afavorisca el desenvolupament de la seua activitat i els facilite poder efectuar noves inversions per a modernitzar les seues instal·lacions. Amadeo Ferrer ha destacat que “este conveni és una prova més de l’aposta de Consum per la franquícia com una fórmula d’integració i col·laboració amb els xicotets emprenedors. Es facilita als franquiciats una sèrie d’instruments de finançament amb unes condicions molt avantatjoses que els ajuden a millorar el seu propi negoci, i, als que encara no són franquiciats, els permet apostar pel model de l’autoocupació, fet que, en definitiva, redunda en la creació d’ocupació i la millora de l’economia local”. Per la seua banda, Francisco Pla destaca que “BBVA dóna suport a les empreses responsables amb el seu entorn i Consum n’és un bon exemple, ja que posseïx el Certificat d’Empresa Familiarment Responsable. Per mitjà d’este acord, els franquiciats es veuran beneficiats amb productes i servicis en unes condicions favorables”. Amb el seu model de franquícia, Consum presta un servici a les xicotetes poblacions i barris urbans que no disposen de població suficient per a la presència d’un gran supermercat, però que necessiten una bona instal·lació a la seua mida per a fer les compres diàries. El perfil d’estos establiments és el d’un supermercat familiar, d’entre 200 i 500 metres de sala de vendes. Consum complix d’esta manera amb la seua missió social com a cooperativa: estar sempre prop del consumidor.