En base a les votacions realitzades pels fans, la Cooperativa ha aconseguit elprimer lloc en la categoria de distribució
València, 4 desembre 2014 -. Consum ha rebut este matí el premi ‘TNS Fan Page Awards’ a la millor pàgina de Facebook en la categoria d’establiments comercials i distribució. TNS, empresa d’investigació de mercats i opinió, ha lliurat a Madrid els guardons que premien les millors pàgines de marca en esta xarxa social en base a les votacions realitzades pels seus propis fans. En el concurs han participat més de 240 marques de tot tipus de sectors i activitats, i els guanyadors de cada categoria han estat reconeguts pel seu acompliment en la gestió de la pàgina de marca de Facebook a nivell nacional. En el lliurament de premis, els guanyadors han compartit les seues reflexions sobre les bones pràctiques que els han portat a ser les marques més ben valorades pels seus fans en la seua categoria. Concretament, Consum té la voluntat d’entaular un diàleg obert amb els seus clients, treballadors i proveïdors per compartir iniciatives, identificar punts de millora i compartir temes d’interès comú que fomenten bones pràctiques en matèria de nutrició, salut i sostenibilitat. Tots els premiats han coincidit que la passió, dedicació, escolta i un contingut interessant i proper són claus per generar una relació de confiança amb els fans. La segona edició dels ‘TNS Fan Page Awards’ ha cobert d’esta manera la seua principal objectiu: oferir una nova perspectiva al mercat de mesurament de l’acompliment de la fanpage d’una marca, que es basa en l’opinió dels fans i té en consideració aspectes com la capacitat de prescripció de la pàgina, la qualitat del contingut, el nivell d’interacció amb els fans, l’atenció al client o el valor diferencial enfront d’altres competidors.