És la tercera tenda que la Cooperativa inaugura a la província alacantina en 2021, amb la qual ha creat 35 llocs de treball procedents de la localitat i poblacions limítrofes
Consum prosseguix la seua expansió per la província d’Alacant i obri un nou supermercat a Petrer, el quart de l’any, amb el qual ha creat 35 llocs de treball procedents de la localitat i de poblacions pròximes. És la tercera tenda que la Cooperativa inaugura en terres alacantines este 2021, després de l’obertura de Torrevieja i Alcoi al juny i juliol, respectivament.
Es tracta d’un supermercat ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un de convencional. Amb esta tenda, Consum arriba als 75 supermercats propis a la província d’Alacant i als 472 a tota la Comunitat Valenciana, entre tendes pròpies i franquícies Charter.
El nou supermercat de Petrer, de 1.400 m² de superfície, està situat en l’avinguda de Felip V, i és el primer establiment que la Cooperativa té en la localitat. Disposa de compra a domicili, 61 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres i dos punts de recàrrega per a cotxe elèctric.
Compta amb el nou model de tenda, en el qual preval l’experiència del client i la sostenibilitat, simplificant els mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil, donant un protagonisme especial als productes frescos.
Este supermercat té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Disposa d’atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Consum, Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma, Vitality, Consum ECO i Consum Kids.
Supermercat ecoeficient
Els supermercats de la Cooperativa disposen d’una tecnologia pionera en les seues instal·lacions frigorífiques, ja que utilitzen CO₂, un refrigerant natural per a la generació de fred, que reduïx les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle. A això se sumen altres mesures d’eficiència energètica, com ara il·luminació led, instal·lació de portes i tapes en el mobiliari frigorífic, control domòtic, etc.
Nou model de tenda
S’hi han prioritzat les seccions de frescos, com un element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l’experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s’ha millorat l’experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, de manera que s’ha eliminat el “soroll visual” i s’ha buscat una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per a facilitar la comprensió del missatge.
En l’ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat.
Consum té previst implantar este nou model de tenda en totes les noves obertures que faça a partir d’ara, com també en les reformes.