Es tracta de la primera tenda que la Cooperativa obri a la localitat, és ecoeficient, compta amb el nou model i ha generat 51 llocs de treball estables
Consum obri un nou supermercat a Onda (Castelló), amb el qual desembarca a la localitat. Es tracta del quart establiment que inaugura des de començament d’any i ha suposat la creació de 51 llocs de treball procedents, en la seua majoria, de la localitat. És un supermercat ecoeficient, que disposa, a més, del nou model de tenda, que va ser inaugurat per primera vegada en el supermercat castellonenc de Benicàssim, al desembre de 2019.
Situat a l’avinguda de Catalunya, núm. 6, el nou supermercat d’Onda consumix un 40% menys d’energia que un supermercat convencional, gràcies a les seues instal·lacions frigorífiques que utilitzen CO₂, un refrigerant natural que reduïx les emissions d’efecte d’hivernacle. Amb esta nova obertura, Consum arriba als 67 súpers a la província de Castelló, entre tendes pròpies i franquícies Charter.
El nou Consum d’Onda, de 1.320 m² de superfície, té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Compta amb atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma i Consum Kids. També disposa de compra a domicili i 17 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres. A més, té un punt de recàrrega per a cotxes elèctrics.
Expansió de Consum a Castelló
Consum té previst obrir un altre supermercat més en esta província abans de finalitzar l’any, concretament, a Castelló capital. En els últims tres anys, la Cooperativa ha obert 4 supermercats propis a la província: a Vila-real, Castelló capital a la plaça del País Valencià, a Almassora i a Benicàssim.
Actualment, Consum disposa de 35 supermercats propis a la província de Castelló i, amb l’obertura d’Onda, supera els 450 a tota la Comunitat Valenciana, entre tendes pròpies i franquícies Charter.
Nou model de tenda
Preval l’experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil. Consum té previst implantar este nou model de tenda en totes les noves obertures que faça a partir d’ara, com també en les reformes.
S’han prioritzat les seccions de frescos, com a element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l’experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s’ha millorat l’experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, eliminant el “soroll visual” i buscant una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per a facilitar la comprensió del missatge. En l’ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat.