És una tenda ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un supermercat convencional i compta amb dos punts de recàrrega per a cotxe elèctric
Consum obri el seu octau supermercat de l’any a Almacelles (Lleida), amb el qual ha creat 34 llocs de treball. El personal ocupat és, majoritàriament, procedent d’esta localitat. Es tracta d’un supermercat ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un de convencional, i a més disposa del nou model de tenda, on preval l’experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil, i on els productes frescos tenen un protagonisme especial.
El nou supermercat d’Almacelles, de 1.170 m² de superfície, està situat al carrer de Mossèn Cinto Verdaguer, 34, i és el primer establiment que la Cooperativa té a la localitat. Amb esta tenda, Consum arriba als 6 supermercats propis a la província de Lleida (4 a Lleida capital i un a Bellpuig) i als 206 a tot Catalunya, entre tendes pròpies i franquícies Charter.
Este supermercat té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21 hores. Compta amb atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma i Consum Kids. També disposa de compra a domicili, 44 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres i dos punts de recàrrega per a cotxe elèctric.
Nou model de tenda
S’han prioritzat les seccions de frescos, com a element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l’experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s’ha millorat l’experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, eliminant el “soroll visual” i buscant una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per a facilitar la comprensió del missatge. En l’ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat.
Consum té previst implantar este nou model de tenda en totes les noves obertures que faça a partir d’ara, com també en les reformes.