Situat en una de les artèries principals de la capital castellonenca, és una tenda ecoeficient,que consumix un 40% menys d’energia que un supermercat convencional
Consum obri un nou supermercat a Castelló de la Plana, el nové de l’any, amb el qual ha creat 40 llocs de treball procedents, en la seua majoria, d’esta localitat. Es tracta d’un supermercat ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un de convencional. Amb esta tenda, Consum arriba als 36 supermercats propis a la província de Castelló i als 296 a tota la Comunitat Valenciana, entre tendes pròpies i franquícies Charter.
Este supermercat disposa del nou model de tenda, que va ser inaugurat per primera vegada al desembre de 2019, precisament a Castelló, concretament, a la localitat de Benicàssim. En este model preval l’experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil, i on els productes frescos tenen un protagonisme especial.
El nou supermercat de Castelló, de 1.325 m² de superfície, està situat en una de les artèries principals de la capital castellonenca, a l’avinguda dels Germans Bou, 25, i és el nové establiment que la Cooperativa té a la localitat.
Este supermercat té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Compta amb atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma i Consum Kids. També disposa de compra a domicili, 31 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres i dos punts de recàrrega per a cotxe elèctric.
Nou model de tenda
S’han prioritzat les seccions de frescos, com a element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l’experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s’ha millorat l’experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, eliminant el “soroll visual” i buscant una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per a facilitar la comprensió del missatge.
En l’ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat.
Consum té previst implantar este nou model de tenda en totes les noves obertures que faça a partir d’ara, com també en les reformes.