De 1.500 m² de superfície, és una tenda ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un supermercat convencional
Consum obri un nou supermercat a Beniel (Múrcia), el primer de l’any, amb el qual ha creat 30 llocs de treball procedents de la localitat i de poblacions pròximes. Es tracta d’un supermercat ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un de convencional. Amb esta tenda, Consum arriba als 43 supermercats a la Regió de Múrcia, entre tendes pròpies, que en sumen 25, i franquícies Charter.
Este supermercat disposa del nou model de tenda, en el qual preval l’experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil, donant especial protagonisme als productes frescos.
El nou supermercat de Beniel, de 1.500 m² de superfície, està situat a l’avinguda de José Pujante, núm. 33, i és el primer establiment que la Cooperativa té a la localitat.
Este supermercat té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Compta amb atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Consum, Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma, Vitality, Consum ECO i Consum Kids. També disposa de compra a domicili, 35 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres i un punt de recàrrega per a cotxe elèctric.
Supermercat ecoeficient
Els nous supermercats de la Cooperativa disposen d’una tecnologia pionera en les seues instal·lacions frigorífiques, ja que utilitzen el CO₂, un refrigerant natural per a la generació de fred, que reduïx les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle. A això se sumen altres mesures d’eficiència energètica, com ara il·luminació led, instal·lació de portes i tapes en el mobiliari frigorífic, control domòtic, etc.
Nou model de tenda
S’hi han prioritzat les seccions de frescos, com un element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l’experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s’ha millorat l’experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, eliminant el “soroll visual” i buscant una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per a facilitar la comprensió del missatge.
En l’ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat.
Consum té previst implantar este nou model de tenda en totes les noves obertures que faça a partir d’ara, com també en les reformes.