Els clients de la Cooperativa han pogut estalviar 22,4 € de mitjana, gràcies a tots els descomptes realitzats, entre xecs regal, Els meus Preferits, «Cheque-crece» i vals i cupons estalvi
Consum ha entregat un total de 37,2 milions d’euros en descomptes als seus socis clients des de gener fins a setembre, xifra que suposa un 2% més respecte del mateix període de l’any anterior. Esta quantitat ha suposat un estalvi mitjà de 22,4 euros per client, gràcies a l’acumulació de tots els descomptes realitzats, com els xecs regal, Els meus Preferits, els «Cheque-crece» i els vals i cupons estalvi.
Fins al mes de setembre, Consum ha generat quasi 120 milions de cupons estalvi, als quals es poden accedir a través de l’app Món Consum, la web mundoconsum.consum.es i l’extracte en paper que arriba a les cases dels clients. A més, després del període de confinament, la Cooperativa ha duplicat el seu pressupost mensual en vals descomptes, fins als 5 milions d’euros per mes.
Amb estos descomptes, Consum recompensa la fidelitat dels seus socis i els retorna una part de les compres per a ajudar-los a estalviar en les pròximes cistelles.
Augmenta l’ús del mòbil
Consum ha pogut constatar que l’ús del telèfon mòbil per a bescanviar els descomptes s’ha incrementat un 10,1% de gener a setembre respecte del mateix període de 2019, inclosa la tecnologia NFC, fet que reflectix la tendència d’un major ús del mòbil entre els consumidors espanyols des que va començar la pandèmia.
Si ho desglossem per tipus de descompte, el xec regal és el que ha experimentat un increment més gran de redempció per mitjà del mòbil: un 48% més respecte de 2019, i Els meus cupons estalvi un 10% més. A més, el nombre d’usuaris mensuals de l’app Món Consum s’ha incrementat un 42% respecte de l’any passat, fins a superar els 218.000 usuaris cada mes, així com les descàrregues de l’app, que també han crescut un 64%.