La venda online de la Cooperativa arriba a Granollers, Mollet del Vallès, Martorelles, Montornès del Vallès, Montmeló, Parets del Vallès, Lliçà de Vall, Marata, Cardedeu, la Garriga, l’Ametlla del Vallès, Santa Eulàlia de Ronçana, Canovelles, la Roca del Vallès i Lliçà d’Amunt
La tenda online de Consum seguix la seua expansió i desembarca a la comarca del Vallès Oriental de Barcelona. Concretament, a 15 poblacions: Granollers, Mollet del Vallès, Martorelles, Montornès del Vallès, Montmeló, Parets del Vallès, Lliçà de Vall, Marata, Cardedeu, la Garriga, l’Ametlla del Vallès, Santa Eulàlia de Ronçana, Canovelles, la Roca del Vallès i Lliçà d’Amunt. Amb esta nova ampliació, la Cooperativa arribarà a més de 275.000 clients potencials.
Consum va estenent la seua tenda online a Catalunya, des que al novembre de 2018 va obrir este servici a Barcelona capital. Actualment, està present en prop de 40 poblacions de la província de Barcelona i més d’una vintena de Tarragona, entre les quals es troben Tarragona capital, Reus, Salou o Cambrils. Les últimes ampliacions de la tenda online a la província de Barcelona han sigut al maig de 2020 a més de vint poblacions de les comarques del Vallès Occidental, com Terrassa, Sabadell i Sant Cugat del Vallès, i del Barcelonès, com Badalona, Santa Coloma de Gramenet, l’Hospitalet de Llobregat o Sant Adrià del Besòs.
Actualment, la tenda online està disponible en més de 130 poblacions de València, Alacant, Castelló, Barcelona, Tarragona i Almeria i preveu continuar l’expansió els pròxims mesos.
Descomptes on i off
La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els quals destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Per a garantir el millor servici, la comanda online es prepara des del mateix supermercat. Els clients poden accedir a tots els descomptes i “Els meus Preferits” acumulats, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma online.
La pàgina principal de la tienda.consum.es s’ha redissenyat per a ser més intuïtiva, simulant la navegació del mòbil, amb un buscador en la capçalera i l’agrupació d’aliments en un menú per categories. Per a la compra de frescos, permet anotar preferències sobre la preparació del producte (especejament, neteja, tallades, gruix, etc.). L’usuari també pot ordenar els productes per preferència de compra: ofertes, compra recurrent, més rellevants, etc. A més, es pot editar el nombre d’articles amb el teclat i s’han incorporat diverses imatges per a cada producte i filtres que ajuden a localitzar determinats productes (ecològics o de marca pròpia).