Demà, 9 de novembre, posarà a la seua disposició la megafonia de tendes, plataformes i seu per conéixer els seus consells per a “ser millor persones”
Consum celebrarà demà el II Dia de les Persones, seguint la línia iniciada l’any passat. La Cooperativa donarà “veu” als seus clients i treballadors demà dimecres, 9 de novembre, a través de la megafonia dels supermercats, de les seues plataformes logístiques a Catalunya, Múrcia i València, i de la seua seu central a Silla perquè donen un consell per a “ser millors persones”.
Consum celebrarà eixe dia durant dos franges horàries, per facilitar la participació de clients i treballadors: al matí, de 12 a 14 h, i a la vesprada, de 18.30 a 20.30 h. Els que s’animen només han de pensar un consell per a ser millors persones i donar-lo en directe per la megafonia dels supermercats, les plataformes logístiques o la seu de Consum.
També es podrà participar a través de la web www.seamosmaspersonas.com, fins al 13 de novembre, deixant un consell o compartint-lo en les xarxes socials amb l’etiqueta #seamosmáspersonas.
La participació esmentada tindrà una finalitat solidària, ja que cada missatge que reba Consum -comptabilitzat en temps real a la web www.seamosmaspersonas.com- es convertirà en un donatiu que realitzarà la Cooperativa per a una ONG. Es farà un sorteig entre els participants i el guanyador triarà l’ONG a la qual vol destinar el donatiu entre aquelles amb què la Cooperativa col·labora habitualment: Associació Espanyola Contra el Càncer, Creu Roja Espanyola, Càritas, Unicef, Oxfam Intermon i Medicus Mundi.
El guanyador també rebrà un carro de compra, valorat en 250 euros, que podrà personalitzar al seu gust, i triarà una altra persona a qui es regalarà un segon carro del mateix import. El guanyador es coneixerà el 16 de novembre.
Consum ha triat el lema #seamosmáspersonas per posar de manifest la importància de les persones per damunt dels números, com a centre de la seua activitat, en un món on es viu a tota velocitat, assimilant l’estrés com una cosa natural. El seu objectiu és que es reflexione sobre les xicotetes coses que ens fan feliços i que oblidem pel ritme de vida accelerat.
Clients i treballadors, verdaders protagonistes
La Cooperativa va posar en marxa esta iniciativa al final de setembre, fent un “tour” per tot l’arc mediterrani per a arreplegar els consells dels seus treballadors i clients. Durant una setmana, va recórrer més de 2.000 quilòmetres visitant 10 tendes des de Catalunya fins a Andalusia, dos plataformes logístiques i la seu central de Consum per gravar prop de cent testimonis.
Els consells citats estan protagonitzant, des del 27 d’octubre passat, la campanya de publicitat en premsa, mupis, ràdio, televisió i webs de la Cooperativa, com a preparatiu de la celebració de demà del II Dia de les Persones.