La Cooperativa desembarca a la Safor (València) amb el seu e-commerce
La tenda online de Consum continua ampliant el seu servici i desembarca a la comarca de la Safor (València). Des d’esta setmana, Tavernes de la Valldigna i la seua zona de platja disposen d’e-commerce de la Cooperativa, i abasta així una població de més de 17.000 clients potencials.
D’esta manera, Consum continua estenent la seua tenda online pel territori valencià, des que a l’abril va ampliar este servici per la comarca de la Ribera Baixa de València, limítrofa amb la Safor, on abasta poblacions i pedanies com Sueca, el Perelló, el Mareny de Barraquetes, el Mareny de Vilches, les Palmeres, Cullera i les seues urbanitzacions de platja, el Mareny de Sant Llorenç, Fortaleny, Corbera, Llaurí, Favara i Riola. Consum va desembarcar per primera volta a la Ribera al gener de 2019, amb l’arribada a poblacions com Alzira, Algemesí, l’Alcúdia, Alginet, Carlet, Benimodo, Guadassuar, Albalat de la Ribera, Benicull, Polinyà del Xúquer, Sollana, Benifaió, Almussafes i el Romaní.
Actualment, la Cooperativa oferix tenda online a més d’un centenar de poblacions de les províncies de València, Alacant i Barcelona, així com a Almeria capital, Castelló de la Plana i Almassora. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.
Des que es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, s’ha anat millorant el disseny per a donar prioritat al mòbil, s’han inclòs bàners per categories i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A més, es pot consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra o triar en quina compra es volen bescanviar els descomptes.
Els mateixos descomptes on i off
La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els quals destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Els clients poden accedir també als productes frescos en safata i varietat de marques, i a més compten amb tots els descomptes i “Els meus Preferits” (antics “cheque-crece”) acumulats per al compte de cada soci-client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.
Per a garantir el millor servici, la comanda online es prepara des del mateix supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, així com la seua data de caducitat.