Esta xifra suposa dos terços de les obertures previstes per a 2018
Charter, la franquícia de Consum, ha obert 20 supermercats en el primer semestre de l’exercici, xifra que representa el 67% de les obertures previstes per a 2018. Estes s’han centrat, principalment, a Catalunya, on s’han inaugurat 8 de les franquícies, seguida de la Comunitat Valenciana, amb 6 tendes; Castella-la Manxa, amb 5; i Aragó, amb 1 establiment.
Concretament, a Catalunya s’han obert 7 Charter a la província de Barcelona: 2 d’ells a Barcelona capital, al carrer del Cardenal Reig i a l’avinguda de la Mare de Déu de Montserrat, a més d’altres 5 establiments situats a l’Hospitalet de Llobregat, Sabadell, Manresa, Igualada i Puig-Reig, i un altre a Torrefarrera (Lleida). A la Comunitat Valenciana s’han obert 6 supermercats: Torrent, Paterna, la Pobla de Vallbona i València Capital, a la província de València; Onda, a la província de Castelló; i Polop de la Marina, a Alacant. Quant a Castella-la Manxa, les 5 obertures s’han donat 3 a la província d’Albacete: a Peñas de San Pedro, Villarrobledo i Ossa de Montiel; una altra a Pedro Muñoz, Ciudad Real, i, una altra a Las Pedroñeras, província de Conca. A més, de l’obertura de Sarrión, a Terol.
D’esta manera, la franquícia de Consum suma més de 5.406 m2 de sala de vendes a la seua xarxa comercial i arriba als 280 supermercats situats a Catalunya, Aragó, Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa i Andalusia. Estes dades demostren que es tracta d’un sector amb bones perspectives per a la inversió, com a generador d’ocupació i riquesa local.
Previsions per a 2018
Vist el bon funcionament de la franquícia de Consum, les previsions per a 2018 apunten que se superaran els 263 milions d’euros de vendes, xifra que suposa un 8% més que en 2017. A més, preveu obrir fins a un total de 30 noves franquícies, entre Catalunya, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Almeria.
Els mateixos avantatges que Consum
Els clients de les franquícies Charter també poden beneficiar-se de tots els descomptes i promocions que la Cooperativa realitza, a través del Programa “Món Consum” www.consum.es/mundoconsum. A més, tenen a la seua disposició una àmplia gamma de productes Consum i varietat de marques.
La franquícia Charter, estesa per tot l’arc mediterrani, Castella-la Manxa i Aragó, se centra en poblacions mitjanes, zones turístiques i barris urbans de les grans ciutats. El perfil d’estos establiments és el d’un supermercat familiar, d’entre 200 i 500 metres de sala de vendes.
Amb Charter, Consum cobrix l’objectiu de donar servici a les xicotetes poblacions i barris urbans que no disposen de població suficient per a la presència d’un gran supermercat, però que necessiten una bona instal·lació a la seua mida per a fer-hi les compres diàries. La Cooperativa complix d’esta manera amb la seua missió social: estar sempre prop del consumidor.