Esta xifra suposa quasi la mitat de les obertures previstes per a 2017
Charter, la franquícia de Consum, ha obert 13 supermercats el primer semestre de l’exercici, xifra que suposa el 43% de les obertures previstes per a tot 2017. Estes s’han centrat, principalment, a Catalunya, on s’han inaugurat set de les franquícies, seguida de la Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa, amb tres tendes cada una.
Concretament, a Catalunya s’han obert quatre Charter a la província de Barcelona: dos a Lliçà d’Amunt, un a les Franqueses del Vallès i un altre a Barcelona capital, al carrer d’Amílcar; dos a la província de Girona: a Figueres i Camprodon, i un altre a Oliana (Lleida). A la Comunitat Valenciana s’han obert tres supermercats: Alcublas i Alzira, a València, i Llucena, a la província de Castelló. Pel que fa a Castella-la Manxa, les tres obertures han tingut lloc a la província d’Albacete: una a Montealegre del Castillo, una altra a El Bonillo i l’altra a Chinchilla de Montearagón.
D’esta manera, la franquícia de Consum suma més de 3.400 m2 de sala de vendes a la seua xarxa comercial i arriba als 251 supermercats situats a Catalunya, Aragó, Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa i Andalusia. Estes dades demostren que es tracta d’un sector amb bones perspectives per a la inversió, com a generador d’ocupació i riquesa local.
Previsions per a 2017
Donat el bon funcionament de la franquícia de Consum, les previsions per a 2017 apunten que se superaran els 233 milions d’euros de vendes, xifra que suposa un 9% més que en 2016. A més, preveu obrir fins a un total de 30 noves franquícies, fonamentalment a Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa, i en menor grau, Múrcia i Almeria.
Els mateixos avantatges que Consum
Els clients de les franquícies Charter també poden beneficiar-se de tots els descomptes i les promocions que la Cooperativa realitza, a través del Programa “Mon Consum” www.consum.es/mundoconsum. A més, tenen a la seua disposició una àmplia gamma de productes Consum i varietat de marques.
La franquícia Charter, estesa per tot l’arc mediterrani, Castella-la Manxa i Aragó, se centra en poblacions mitjanes, zones turístiques i barris urbans de les grans ciutats. El perfil d’estos establiments és el d’un supermercat familiar, d’entre 200 i 500 metres de sala de vendes.
Amb Charter, Consum cobrix l’objectiu de donar servici a les xicotetes poblacions i els barris urbans que no disposen de població suficient per a la presència d’un gran supermercat, però que necessiten una bona instal·lació a la seua mida per a fer les compres diàries. La Cooperativa complix d’esta manera amb la seua missió social: estar sempre a prop.